دلگیر

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

                                  

 

از " تـــو " دلـگيـــر نيستــم . . .

 


 

از دلـــم دلـگيـــرم !

 


                 کــــه نبــــودنـتــــو نميتونم صبــــورانــــه تحمـــــل کـنــــم . . .



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت18:53---27 تير 1392
سلام داداش سامی... انشاءا.. که حالت خوب باشه منم خوبم اما یه روزایی هست که ادم دلش خیلی میگیره و اون روزا حکم الان منه که خیلی گرفتم!اما گرفتگی خوبه به قول یکی که میگفت :سلامتیه روزای بد که این امید و بهم میدن که یه روز خوب میاد. ...

نمیدونم از چی بگم اما اینو میدونم برام عزیزید وچاکرتونم هستم

هرچی خوبی دارم میگم از شما میگم یه داداش بامعرفت و یه ابجی گل که ایندفعه رو شانس اوردم که با کی هم صحبتم...

اما هرچی بدی دارم میگم از خودم میگم به هر دری میزنم روم بستس!

من که به هیچ دردی نمیخورم....این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند

ارادتمند محمد
پاسخ:سلام داداشمما که مثل همیشه هستیم یه روز الکیبه زندگیم یخندیم و خوبیم یه روز همصبرمون تموم یمشهومیزنیم به سیم اخر.فعلا که از روزای خوبمونه.عرض کنم که من و مهسا دیگه چت رووم نمیرم فکر کردم میدونی .حالا هم فقط تو یاهو شاید باشیم.درهای بسته رو بیخیال تخصصمون شده ور رفتم با قفل این درها.اخرش هم مجبور میشیم در رو یشکنیم


محمد
ساعت17:13---27 تير 1392
سلام به وب منم سر بزنید نظر یادتون نرهwww.mohammadheidari.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 27 تير 1392| 16:57 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif