A0:  تنهایی

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

 

خدایا...

کسی را که قسمت کس دیگریست سر راهمان قرار نده

تا شب های دلتنگیش برای ما باشد

و روزهای خوشش برای دیگری

 

         

 

 

چقدر دوست دارم که یکیو داشته باشم،

ماله خود خودم،

یکی که نگرانم باشه،

 

یکی که براش مهم باشم...

 

یکی که مثل تو پشتمو خالی نکنه...

دلم یکی میخواد که وقتی بهش خوبی میکنم فکر نکنه محتاجشم،

 

کسی که جواب محبتامو با محبت بده...

 

دلم کسی رو میخواد که بتونم بهش ببالم...

دلم کسی رو میخواد که جلو دیگران با افتخار بگم این ماله منه،

 

این دنیای منه...

 

دلم این روزا یه مرهم،یه دوست داشتن واقعی میخواد...

یکی که رفیق باشه،

 

یکی که دستاشو بگیرمو با هم یه عالمه قدم بزنیم...

 

دلم یه دوست داشتن میخواد...

دوست داشتنی که این روزا به این سادگی ها گیر نمیاد

 

 

                 

 

خدای من!!

نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی

میان این دو گمم

هم خود را و هم تو را آزار میدهم

هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی

و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی

آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ

خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن

 

 

          

 

 

اسمش نه عشق است ،

نه علاقه ،

نه حتی عادت ،

حماقت محض است

دلتنگ کسی باشی که دلش با تو نیست

 

                 

 

یک لحظـه گـوش کـن خـــدا ؛

جـدی میگــم

نه شکوه است نه گلایه

در این دنــیا . . .

حــالِ خــیلی هـا اصـلا خـوب نیـست!

یـک دسـتی بـه زندگیـشان بکـش

لــــــــــــــــــــــــــــطفا

          

خنده ام میگیرد از اینکه  هنوز بهت فکر میکنم …

خدایا کمکم کن خسته شده ام 

وقتی مال من نیست …

 چرا تو فکرمه؟؟

 

     

 

دلم نه عشق ميخواهد

 

نه دروغ هاي قشنگ نه ادعاهاي بزرگ

 

نه بزرگهاي پرادعا دلم يك فنجان چاي داغ ميخواهد

و يك دوست كه بشود بااو حرف زد وبعد پشيمان نشد..

 

                           

 

 

اگر روزی داستان مرا نقل کردی بگو:

بی کس بوداما کسی را بی کس نکرد

تنها بود کسی را تنها نذاشت

دل شکسته بود اما دل کسی را نشکست

کوه غم بود ولی کسی را غمگین نکرد و شاید

بد بود ولی بد کسی را نخواست...

 

           

 

 

توشبهام بعد تو قطعا نه ماهی هست نه مهتابی

همش به فکراینم تو  تو آغوش کی میخوابی

ازبس چشمای تو چرخید من از چشم تو افتادم

مقصر من بودم آره زیاد بال وپرت دادم!

 

 

   

 

 

یک روزی هست که خدا چرتکه دستش میگیرد و

حساب کتاب می کند

و آن روز تو باید تاوان آنچه بامن کردی را بدهی

فقط نمیدانم تاوان دادن آن موقع تو

به چه درد من میخورد؟؟؟

 

 

                                



نظرات شما عزیزان:

محمد مدیرغزل چت
ساعت2:18---4 خرداد 1392
سلام عزیزدلم خوبی خسته نباشی خیلی عالیه عاشقانه ممنون موفق بشی تو زندگیت سایه ی خدا بالای سرت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 3 خرداد 1392| 18:25 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif