گلایه

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

 سلام

امشب شب خاصیه شاید یه شب خیلی بد یا خیلی تلخ

دلم بدجور گرفته دنبال یه هم زبونم

اما کسی نیس

خدایا میشنوی صدامو ,میبینی این بنده حقیرتو ,میبینی تتهام, دل شکستم, بی کسم, میبینی هیچی ازم نمونده

آیا واقعا من بنده توام؟؟؟

چرا تنهام گذاشتی؟ چرا بی کسم میکنی؟ چرا منو نمیبینی؟ چرا اینقدر تو این دنیات عذاب میکشم؟ مگه من بنده تو نیستم؟ مگه نمیگی بنده هاتو دوست داری؟ پس کجاست این دوست داشتن؟

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا من خستم, خستم از این دنیات, خستم از این زندگی که تو برام رقم زدی

دلم فریاد میخواد دلم یه شونه میخواد تا سربذارم روش بگریم, خدایا یه سرپناه میخوام یه دوست یه همراز یه رفیق یه مونس یه همدم یکی که بفهمه حالمو ,ببینه غصه امو ,درک کنه ناراحتیمو

خدای من چکار کنم؟؟ به دادم برس تو دیگه تنهام نذار همه رفتن من موندم خودم

خستم, قدر یه دنیا خستم,دلشکستم از کی از چی نمیدونم

چرا تنهام گذاشتین؟؟؟ چرا؟؟؟


 

           

           

           

           

           

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 4 خرداد 1392| 23:52 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif