ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

 

مون بده ای دله عاشقم اون واسه تو عشق نمیشه
ای دلم
صداقتش هنوز واست سواله کنار تو بمونه


اون محاله
امون بده بزار فراموش کنم شعله ی عشقمونو
خاموش کنم
اون همدم تنهاییات نمیشه موندنی نیست فکرتو نیست
همیشه
نزار که عشقت پای اون هدر شه نزار واست عاشقی
دردِ سر شه
اگه لیاقت تورو نداره غصه نخور
خدا هواتو داره

نکن به چشمای سیاهش عادت غصه نخور شاید نبوده
قسمت
اون مرهم درد ِ دلت نمیشه باتو نیست فکرتو نیست
همیشه
به کی بگم درِ دلم رو از کی باید ناله کنم خدا به
.داد
من برس
من دارم دِق میکنم
من دارم دِق میکنم
دارم دِق میکنم

نزار که عشقت پای اون هدر شه نزار واست عاشقی
دردِ سر شه
اگه لیاقت تورو نداره غصه نخور
خدا هواتو داره

 

 


یه دردایی تو این دل هست که گهگاهی نفسگیره
من احساساتم و کشتم

دیگه گریه ام نمی گیره
یه وقتایی دلم تنها میشینه کنج تنهایی
می بینم گاهی اشکاشو
گونه ام خیس ِ یه وقتایی

یادمه هر روز برای عشق تو قسم می خوردم
وقتی با گریه تو گفتی
مسافرم
عشقم میمردم
از همون لحظه دیگه خنده روی لبام نمیاد
چرا دنیای دیوونه
اون همش فاصله می خواد

یه وقتایی چقدر ساده تو این تنهایی گم میشم
چقدر راحت تو این روزا
اسیر درد و غم میشم
.
یه وقتایی دلم می خواد تو آـغوش خدا باشم
برم در دلم شاید
تو این تنهایی پیدا شم.

یادمه هر روز برای عشق تو قسم می خوردم
وقتی با گریه تو گفتی
مسافرم
عشقم میمردم
از همون لحظه دیگه خنده روی لبام نمیاد
چرا دنیای دیوونه
اون همش فاصله می خواد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت12:04---13 تير 1392
سلام خدمت شما دوست عزیز .

اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ من میباشید ما را با نام « فقط برای تک ستاره ی قلبم » لینک کرده و در وبلاگم از طریق نظرات اطلاع رسانی کنید تا من هم شما را لینک کنم .

یا علی

www.just4-mylove.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 12 تير 1392| 22:28 |AMIR| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif