یادتو

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

 

مدتهاست به دنبال کوچه ای میگردم پر از عطر نفسهای تو، مدتهاست که تو را

در خوابهای روشن کودکی ام جستجو میکنم کنار خاطره های شیرین زندگی ام

لای صفحه سپید دفترم که از یک شب مهتابی لبریز است.

گاهی چه زود گم میکنم تورا ، وگاهی چه دیر پیدا میکنم تورا ، گاهی آرزو میکنم

دوباره مثل کودکی شوم که همبازی اش پروانه های سرگردان و دشتهای بی کران

است. آنگاه شب کنار بوته علفی بنشینم و صادقانه فریادت کنم!!

یادتو

در خیال ابری ام قطرات باران با ترنم نام تو فرود می آیند، شب از نیمه گذشته

و آشوب خیال تو پایان ناپذیر است ، چه زیباست آسمانی که چهره تورا در افق

بی انتهایش ترسیم می کند...(مخاطب خاص )

                          

 

 



نظرات شما عزیزان:

p00ya
ساعت15:35---26 تير 1392
سلام
وبت عالی عالیه!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 تير 1392| 14:38 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif